מכירה שלושה חדרי שינה, Bogota, Bogota, קולומביה, Chico Navarra

מכירה - Cod. 41158

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 111 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 1

העצור בית יפה ממוקם בקומה ה -6 של Magna בניין פלמה Intelligent, 7 שנים עם גובה של 2.35 מטרים, עם דלתות צרפתיות גדולות ומרפסת צרפתית ההופכים אותו מאוד מואר ומאפשר לך יש אור טבעי כל הזמן, שדרכו אתה ניתן ליהנות מנוף מרהיב לעבר הזריחה או השקיעה של בגבעות המזרחיות תוך כדי להירגע תחת החום של האח, מה שהופך אותו הביתה ייחודי ניחן גימורים אלגנטי שבו אתה יכול לחיות ולשתף רגעים בלתי נשכחים עם המשפחה שלך בתוך חללים הנוח אשר מורכב של שטח כולל של 111, 96 מ"ר המופץ במטבח פתוח בסגנון L עם בר ודלפק משיש שחור ומכסה אדים; 3 חדרי שינה מרווחים, הראשון עם חדר אמבטיה פרטי וחדר אמבטיה עזר לחדרים האחרים וכן חדר אמבטיה חברתי לסך הכל של 3 חדרי אמבטיה, חדר אוכל נעים, פונקציונלי ונוח עם מספיק חללים בהם תוכלו ליהנות מחמימותו ובו זמנית יש מכתב פתיחה מצוינת לקבל את האורחים שלכם. בבניין יש דלפק קבלה וטרקלין משותף; כל זאת במחיר הזדמנות של 750,000,000,000,000 פזו, עם דמי ניהול חודשיים של 600,000 $ פזו.
הוא ממוקם באחד המגזרים הבלעדיים ביותר של הבירה; בצ'יקו נבארה, שם תהיה לכם הזכות לקבל יתרונות שונים ואינספור שירותים בהישג ידכם, כמו גם דרכי גישה מצוינות כמו רחוב 116, צפון כביש, שדרה 19 וקרוב מאוד לתחבורה ציבורית המונית.
כאן תמיד תוכלו ליהנות ממים חמים שכן הבניין מצויד בדוד מרכזי המספק את כל הדירות. באותו אופן, כשלים באספקת החשמל אינם מהווים בעיה, תהיה לכם תחנת כוח בגיבוי של 100% וכאילו זה לא הספיק, אל תדאגו לרכבים שלכם, יש לכם 2 מקומות חניה מקוונים גדולים ומקומות חניה זמינים עבורכם כלי רכב מבקרים במרתף, שבו אנחנו גם למצוא את הפיקדון אשר יש גובה אידיאלי הכל בחנות שאתה צריך; מהמרתף תוכלו לעבור דרך המעלית לדלת ביתכם והכי חשוב ואחד היתרונות שבאבטחה הפנימית שלה, יש לכם שבב בקרת כניסה למעלית.
ללא ספק, מרחב אידיאלי וחלום לכל אחד; אם זה עניין שלך ואתה רוצה לדעת את זה ולהרחיב מידע נוסף, צור איתנו קשר ונקבע את הפגישה שלך, כך שתוכל לבקר בה, נוכל לדבר ותוכל להגיש את הצעותיך.
צ'יקו נבארה הוא אחד המקומות הטובים ביותר לחיות בו, מכיוון שהוא אחד המגזרים הבלעדיים ביותר בעיר, הוא בלט באזורים הירוקים הנרחבים שלו, שניתן ליהנות מהם בשקט ושם תוכלו לשתף את המשפחה, לטייל עם חיות המחמד שלכם, או סתם לטייל ולהנות בזמן שאתה מעריץ בנייני דירות ובתי יוקרה שלה יפה, עם הארכיטקטורה אלגנטים שלה שבולטת בפיכחון של החזיתות שלה כי הם חלק מהזהות של צ'יקו נווארה. יש במגזר אלגנטי זה סופרמרקטים שונים, רשת חנויות ועסקים מסחריים מכל הסוגים, עם גישה נוחה למרכזי קניות שונים וחשובים, כגון: מרכז קניות 102 פלאזה, צ'יקו מרכז קניות, צ'יקו Centro Shopping Center, Centro 93 Torre Norte, אלהמברה פלאזה מרכז קניות, מרכז עיצוב פורטובלו, צומת LAZUS, בניין ברחוב ה -100 והיכן במרכזי הקניות הגדולים של מיצוב גדול בעיר הבירה להתבלט כגון: מרכז קניות Andino, Unicentro AK 15 מרכז קניות אסיינדה סנט ברברה Shopping Center אשר הם כ 12 דקות נסיעה ברכב או 4 ק"מ הליכה. בנוסף, ההיצע הגסטרונומי המקומי והבינלאומי המגוון והאטרקטיבי שלה מציב אותה כנקודה תיירותית לביקור בעיר. בסמוך תוכלו למצוא מרכזי בריאות חשובים, בתי ספר, מסעדות וחנויות קישוט אקסקלוסיביות. בהחלט מקום תושייה ובטוח מאוד לחיות בו. יש לה דרכי גישה מצוינות, כמו שדרת 19, רחוב 100, 116 והכביש המהיר צפון, והיא קרובה מאוד גם להגיע לתחבורה המונית.
האם הסיפור אומר שהמילה "צ'יקו" מגיעה ממקור Muisca chicú, שפירושה "בעל בריתנו"? צ'יקו היה השם שנתנו לנחל העולה בגבעות המזרחיות, מקום ליד הגזרה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB