מכירה קרקע חקלאית, Nilo (Between Girardot and Melgar), Cundinamarca, קולומביה, Los Curos

מכירה - Cod. 42649

  • טיפולוגיה: קרקע חקלאית
  • אזור: 20000 m²
  • חדרים: 0
  • רצפה: 0

מגרשים משולבים גדולים ויפים של כ-20,000 מ"ר כל אחד (סה"כ 60,000 מ"ר), עם מים מתוקים המסופקים על ידי נחלים, למכירה ליד מלגר, ג'ירארדות בעירית נילו, קונדינמרקה. חלקו גלי, שטוח והררי, עם גישה דרך כביש סלול בערך באמצע הדרך מהעיר לנכס והשאר דרכי עפר ברובן, אך במצב טוב.

שני מגרשים כפריים למכירה. לשניהם הרים ויערות, "השמן של העתיד", ואדמה טובה מאוד לפירות הדר (מנדרינות, תפוזים, אשכוליות, לימונים וכו'). מקורות מצוינים של ויטמין C חיוני לטיפול במערכת החיסון. אבל יש גם תירס, קקאו, אננס וכו'.

הם ממוקמים בשכונה בנילו, Cundinamarce, שהיא אחת הערים הבטוחות במדינה. לא תפספסו את ה-ESPRO הקולומביאני הרשמי (בית ספר לחיילים מקצועיים) ליד טולמאידה, הבסיס הצבאי הגדול במדינה, במסלול למגרשים.

שכנים שלווים מאוד, מאמינים נוצרים ברובם, ואקלים פשוט ומצוין להשגת אנרגיה סולארית כל השנה ולהיות עצמאי, אקלים נעים, תחבורה זמינה, מלאה בחמצן, עם גישה לספקים של דגים טבעיים וביצים חינם וטריות פירות. כמו כן, אפשרות ליצור בריכות ולקיים חוות דגים בנכסים.

ליד מוקדי תיירות לאומיים כמו פארק המים הגדול ביותר בקולומביה, המכונה Piscilago, כמו גם פארק המים המתנפח ומועדוני Compensar ו-Colsubsidio, הנגישים מדרום בוגוטה בשלוש וחצי שעות בזמן לא שיא או מצפון מזרח לבוגוטה דרך Mosquera, Cundinamarca.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB