מכירה קפה / מסעדה / מועדון לילה, Santa Marta, Magdalena, קולומביה, calle 18 no 3-75

מכירה - Cod. 38867

  • טיפולוגיה: קפה / מסעדה / מועדון לילה
  • אזור: 140 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 1

La Canoa הוא בית קפה, מסעדה, מאפים ומאפייה צרפתית הממוקם בלב המרכז ההיסטורי של סנטה מרטה, הפועלת מאז 2011.

שנים של פעילות: 8 שנים
מחזור שנתי 125.000 €
מחיר: 100.000 €

כולל: מחברת הלקוח, מתכון הספר, מערכת קופה רושמת, מחשב, תנור Unox, 3 תנור, מכונת קפה La Marzocco, 1 מערבל kitchenaid, 4 שולחנות נירוסטה, 2 מקררים, 2 מקפיאים, מיני מקרר אחד , 1 מרתף יין, 1 מול בר האחורי, 1 ראווה ראווה, 10 שולחנות עץ מלא, 40 כיסאות, 5 שולחנות מתקפלים לאירועים, 3 מהפך מיזוג אוויר, 1 מכונית החברה, 1 מחשב ומדפסת עם מערכת קופות, 2 מצלמות וידאו, כלי מטבח, מאפה ושירות, צלחות, כלי זכוכית, בין היתר.

המיקום:
אנחנו בנויים בבית בסגנון רפובליקני, 140 m2 משופצת ומתאימה לפעילותה, יש לה חדר ממוזג וחדר לא ממוזג ופטיו נעים מאוד. אנו ממוקמים בלב המרכז ההיסטורי, אזור פעיל מאוד של בתי קפה ומסעדות, מקומות רגילים עבור טיולים עבור תיירים ומקומיים.

הלקוחות שלנו:
Canoa בנתה בשנים אלה מוניטין חזק של איכות ושירותים בין "Samarios" ו מבקרים זרים. חשוב להדגיש את העובדה כי הלקוחות שלנו הוא לא רק תייר, המאפשר La Canoa לקיים פעילות שנתית מסופק. אנחנו גם לסמוך על מערכת יחסים טובה מאוד עם בתי מלון אכסניות בעיר כי תמיד ממליצים לנו. יש לנו גם כמה לקוחות שעושים את חגיגות בלה קנואה.

קייטרינג / קייטרינג / הספק של מסעדות ובתי מלון אחרים יצרנו ספר לקוחות עם בתי מלון ומסעדות שונים של העיר, אשר באופן קבוע להזמין לנו לחמים מיוחדים שונים, על הכלים שלה ההכנות השונות. אנחנו גם עושים קייטרינג לאירועים גדולים כמו חתונה החוף וכל סוג אחר של חגיגה.

הצוות שלנו: הצוות מאומן היטב ומלווה אותנו במשך זמן רב, אשר גם להפוך את ההתאוששות קלה יותר.

המוצרים שלנו:
הלחמים של הבוקר עם שוקולד, קרואסונים ומאפים אחרים יוצאים טריים, לחמים נשלחים למסעדות ובתי מלון שונים בהזמנה, מארוחת בוקר, התמחויות קפה ומיצי פירות, בצהריים מנות א לה קארט שממזגות את המרכיבים המקומיים הטובים ביותר עם הידע של המטבח הצרפתי, קפה אחר הצהריים, מאפה וקוקטיילים, ארוחת ערב באווירה רומנטית תוסס.

המתכונים מאורגנים ונכתבים באוסף מדויק ומסודר, המאפשר לקלוט אותו במהירות ולתמיד לשמור על רמת איכות ומימוש של מנות זהות, אנו מסתמכים על תהליכי ייצור ותפעול מתועדים ומתועדים היטב. קל לעקוב.

מוניטין
מומלץ במדריך של התרמילאי, אחד חכם, ואת כוכב הלכת בודד, והופיע בפרסומים לאומיים רבים. אנחנו ממוקמים היטב ברשתות חברתיות פייסבוק 4362 אוהב, אינסטגרם 2366 followers ואת דף אינטרנט עם כל המידע הדרוש אשר ביקר מאוד מדי. דירוג: 4.5 מתוך 5 ומספר 17 מתוך 348 מסעדות ב Santa Marta Google: Qualifying 4.6, Facebook דירוג: 4.8.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB