מכירה קפה / מסעדה / מועדון לילה, Taganga, Magdalena, קולומביה, calle 13 No 1-07

מכירה - Cod. 30862

  • טיפולוגיה: קפה / מסעדה / מועדון לילה
  • אזור: 73 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 1

Café בונסאי הוא בית קפה ומבוסס בכפר הדייגים הקטן Taganga כמה צעדים מחוף הים שהביא, מאז 2010, טעם של אירופה לאזור. זה מפורסם בקרב תיירים לאומיים ובינלאומיים עבור הלחמים בסגנון האירופיים שלה, תפריט ארוחת בוקר מגוון, הקפה הטוב ביותר ברדיוס של קילומטרים (למעשה "את כוס קפה הטובה ביותר בכל השינה בדרום-אמריקה" היא אמירה הרבתה), כריכים מקוריים, סלטים בריאים ועשירים ואווירה מסבירה פנים, משלב מוצרים מקומיים נהדרים עם מתכונים אירופיים מוכנים עם גאווה ואהבה: מקום ייחודי לאזור.
בין כל האפשרויות הגדולות של מסעדות Taganga, הוא הצליח להפוך את המקום השני דירוג הגבוה ביותר לאכול Taganga על TripAdvisor (נכון ל 27-02-2017). התפריט הוא נרחב ויש לה הרבה מה להציע עבור מגוון רחב של טעמים והעדפות, מן חובבי בשר כדי טבעונים. זהו מקום שבו מטיילים רבים לחזור על בסיס יומי במהלך שהותם Taganga. השילוב של מזגן מבפנים וגם wifi המהירה עושה את זה מקום פופולרי עבור אנשים כדי להימלט מחום Tagangan ולעבוד על המחשב שלהם. יש בחוץ במרפסת נוף אל החוף שבו אתה יכול לראות את הדייגים יוצאים חוזרים עם שלל טרי. בפנים יש כיום חמישה שולחנות / 16 מושבים. בחוץ יש כיום ארבעה שולחנות / 10 מושבים ומקום אחד או שני שולחנות יותר.
עבור קונים פוטנציאליים
ארגון נכון, תהליכים עסקיים חלקים מודל עסקי משפטי מלא תמיד היו בראש סדר העדיפויות שלנו. משמעות הדבר היא כי משתלטים בונסאי Café, על ידי מקומית או זרה (גם לגבי אשרת העבודה), הוא מכשול חינם. בית הקפה יש שם מותג טוב מאוד וכן גישה לשוק. המתכונים בונסאי הסוד כולם מתועדים וקל להבנה; קשר הספק את המוצרים הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר מבוסס ולאבטח: כל מוגדר עבור מעבר חלק.
מניסיוננו, בעלים חדשים שיוצגו עם הזדמנויות שונות: כרגע, Café בונסאי פתוח mon - יושבים, מ -8 בבוקר עד 3 אחה"צ. כבר שעות פתיחה (הפעלה מחדש של לברביקיו מאוד הפופולרי, למשל) היא אופציה מאוד ריאלית, כמו גם משלוח מבצע שבועי / יומי. השוק הטבעוני שנפתח לאחרונה מראה פוטנציאל חיובי להתרחבות נוספת.
בקיצור, מקום מאורגן היטב מאוד פופולרי מי שיטות עבודה נוכחיות ותקנים ניתן להמשיך בקלות על ידי בעלים חדשים, אך בעת ובעונה האחת מציע שפע של מקום להרחיב ולפתח עוד יותר לתחומים קיימים או חדשים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB